xxx

Nu ni, nu har jag betalat allt. Nästan, fortfarande mitt internationella körkort kvar men det ska jag betala när jag hämtar ut det. Men nu kan jag inte säga att jag inte ängre vill åka. Inte för att jag skulle gjort det heller, men ändå lixom.

Totalt har det här kostat mig 6666 kronor vilket är ungefär hälften av vad det kostar att åka med STS och Cultural Care. För 540 Euro får jag flygbiljett+en riktigt bra försäkring+orienteringskurs samt boende på hotell i Stamford i fyra dagar. Låter väl inte helt fel? Anledningen till att jag valt att åka med Skandinaviska institutet/Au Pair in America (Skandinaviska institutet är den svenska grenen av Au Pair in America) var bland annat för att det var hälften så dyrt, men oxå för att jag kände direkt när jag läste om det HÄR att det där verkligen är något jag vill göra! Jag fick inte alls samma känsla när jag läste om Cultural Care och STS. När jag väl gick på ett informationsmöte i Göteborg i juni och träffade Frida som jobbar med detta, så kände jag direkt att jag SKA åka med Skandinaviska institutet och hittills har jag inte ångrat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0