Visumintervju

I veckan åkte jag upp till Stockholm för att fixa min visumintervju. Detta är nästan det sista jag ska göra innan jag är klar för att åka! Det börjar närma sig min avresa nu, bara en dryg månad kvar. Har dock fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska åka...

Min visumintervju gick i alla fall bra. Jag hade bokat den till 8.30 på onsdagsmorgonen och var utanför amerikanska ambassaden runt åtta-tiden. Efter att ha gått igenom säkerhetskontrollen fick jag gå upp till en annan lokal, lämna fram lite papper till en tant i en lucka och sen sitta och vänta på att bli uppropad. Jag väntade i kanske en kvart innan jag skulle fram till lucka E, där jag fick svara på tre frågor innan jag fick höra att min ansökan har blivit godkänd och att jag borde ha mitt visum och pass inom en vecka. Så svårt var det!

Nu väntar jag bara på att få tillbaka det, sen ska jag fixa papper för mitt internationell körkort och sen.. Då är jag nog helt klar för att åka. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0