Friday I'm in love

Jo, asså, egentligen skulle väl ett inlägg med denna rubrik publiceras lite tidigare än halv 11 på kvällen, men who cares, right? Har precis kommit hem efter middag med mina favorittjejer på T.G.I Friday's. Precis vad jag behövde; har kämpat lite grann med hemlängtan idag. Det började redan igår kväll när jag hämtade A från talent show practice och idag blev det bara ännu värre. Att jag dessutom fick jobba några extra timmar nu på kvällen gjorde tyvärr inte saken bättre, så direkt när min host mom kom hem från flygplatsen, drog jag hemifrån för att möta upp Isabell och Inna och vi åkte sen vidare till Willowbrook där Lena och Caroline väntade på oss. Jäklar asså, vilka tjejer. Kommer sakna dem så himla mycket när de åker tillbaka till Tyskland. Caroline åker redan nästa söndag och jag tror att det är lite därför allt inte känns helt hundra för tillfället. Nä, nu ska jag sluta gnälla. Godnatt på er, hoppas ni får en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0