Gårdagen

OBS! INNAN NI FORTSÄTTER LÄSA DETTA INLÄGG SÅ VILL JAG ATT NI KLICKAR PÅ DENNA LÄNK OCH KOLLAR PÅ KLIPPET. DET ÄR MYCKET VIKTIGT. OM NI LÄSER INNAN NI KOLLAT SÅ FÖRSTÖRS HELA GREJEN.

Fasen att jag inte fick med klockan... Men detta är iaf kl 6 på en söndagsmorgon. Imponerade? Hoppas det.

Lite senare: väntade på bussen till New York och hittade den här skylten. Observera "Swenson" och "Carlson". Svenskar? Nej.

Utanför Keil's fanns det ett fint träd.

I New York provade vi först Wicked-lotteriet (vann ej, precis som vanligt) och sen promenerade vi till 5th Ave för att kolla på vad vi trodde var en påskparad. Det var inte en parad utan bara en massa folk som pratade med varandra, tog kort på varandra och så fanns det då de som hade klätt ut sig. 

Det fanns crazy hattar överallt...

Den här mannen tjänar sina pengar genom att låta folk ta kort på honom och hans tama hund och fågel (fågeln sitter på hans huvud). Lite läskig om jag ska vara ärlig...

Really like this! Den mest nedtonade utklädnaden på hela 5th Ave tror jag.

När man blir hungrig så är det bara till att börja käka på håret!

Sötnosar.

Only in America...

Dallas har nypremiär den 13 juni!

Älskade Times Square!

10 minuter senare: Times Square var helt tomt på folk, massa poliser gick runt, de hade som ni ser gula polisband med texten "Crime Scene - do not cross" och ingen fattade varför. Förstår ni nu varför jag ville att ni skulle kolla på Youtube-klippet? Det är inte alla som får uppleva ett tomt Times Square.

Världens finaste utsikt som jag får njuta av varje gång jag åker hem!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

HaHa, Kul att något jag tillfört Dig (Vanilla Sky klippet i jan 2012) skapar reflektioner även hos Dig.

Men var detta en sann brottsplats nu, eller ytterligare en filmscen?

/Jeppson

2012-04-10 @ 23:42:00
Postat av: Emma

L: Jag vet ärligt talat inte varför de spärrade av platsen, men vi stod där i ungefär 10 minuter, sen öppnades det igen och under den tiden såg vi bara poliser och brandbilar. Det var nog inget allvarligt iaf. Hur var USA förresten?

2012-04-11 @ 00:28:32
URL: http://emsaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0