Mystisdag

Fasen asså, när dagarna är så här bra så vill jag stanna i USA hos min värdfamilj så länge det bara går. Drog till gymmet imorse för ett zumba-pass (hahaha, seriöst, det var nog det löjligaste jag nånsin vart med om! Verkligen inte min grej) och sen chillade jag lite hemma, experimenterade i köket en stund vilket resulterade i en rätt mumsig lunch och sen blev det jobb. A var på dåligt humör och sådär men C var desto gladare. Efter läxor blev det basketball practice för C och freeze-tag för mig och A innan B kom hem och jag fick ta ut hunden på promenad. Jag jobbade några extra timmar nu ikväll och det är de timmarna som gör att jag inte alls känner för att åka härifrån på ett bra tag. Kidsen fick presenter från Wahsington DC (självlysande nagellack till A och ett blått flygplan till C, båda från National Air & Space Museum) och sen hängde jag med A på hennes rum där vi diskuterade massa tjejiga saker och sen fick jag berätta en saga för henne. MYS på hög nivå säger jag! Min lilla fina A. Fast hon är inte så liten, hon är nästan längre än mig :P Nu är det dags för sängen, sweet dreams everyone!

PS 1. Jag jobbar på ett inlägg om Washington DC, stay tuned!
PS 2. Massor av grattis till lillfaster som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0