Onsdag 4.4

För det första; stort grattis till faster S som fyllde år idag! Jag hoppas att du hade en himla fin dag.

Ja, onsdagen rullade på som vanligt. Eller vänta lite, det gjorde den ju inte alls, för B är i Texas och jag fick ta hand om kidsen själv på morgonen! Det gick helt okej. Inte jättebra men inte dåligt heller lixom. En vanlig morgon helt enkelt. Efter att ha lämnat av barnen på skolan så startade jag en tvätt och åkte över till Lena för att hämta upp henne och sen åkte vi vidare till... *trumvirvel* IKEA! Yes, det har tagit mig nästan tre månader att åka dit. Dock blev jag lite besviken - visst såg det ut som hemma och även luktade likadant (ja, det låter konstigt, men IKEA har en egen doft vilket vi upptäckte idag) men det var ändå inte riktigt samma sak. Matavdelningen var lite av en besvikelse oxå, vart var Daimen tex? Dock fick jag med mig ett gult påskägg (till min host family), flädersaft, hushållsost och påskmust hem, plus en svart filt (som jag ärligt talat inte förstår varför jag egentligen köpte). Runt midsommar blir det nog ett återbesök för att njuta av en svensk midsommarbuffé, hur trevligt låter inte det? Även Lena är lite sugen på det så det kan nog bli nice. Imorgon ska jag ge er lite bilder på mina fynd från IKEA, men nu är det dags att säga godmorgon till er och godnatt till USA.

Kommentarer
Postat av: FIA

Oh, tack - vad fint att du kom ihåg mig!

Jag fick brevet och blev jätteglad. Det ät gott att hänga här på Lavön - solen skiner och det börjar bli riktig vår i luften.

Kram FIA

2012-04-05 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0