Onsdag

Just nu sitter jag i min säng och försöker sätta fingret på vad jag känner för en viss liten dam jag bor ihop med. Det går sådär. Vi har haft en så himla mysig kväll tillsammans. C skulle iväg på scoutmöte med B så jag har varit ensam med A och vi lekte lite jage först (som alltid), sen satt vi på gräsmattan framför huset och berättade historier för varandra vilket till slut blev en tävling om vem som kunde komma på den bästa historien (hon vann, haha). Middagen blev även det en tävling; vem kunde göra den godaste maträtten, komplett med en drink? Hm, inte jag iaf. Jag bjöd på "tacos" (fanns inte så mycket grejer hemma så det blev rätt fail men atleast I tried) med flädersaft till och A gjorde den godaste omeletten jag någonsin ätit tillsammans med ett glas färskpressad apelsinjuice. Avundsjuka? ;) Senare blev det lite lek och under mina dryga tre månader i Montclair så har jag nog inte haft så roligt med kidsen som jag hade ikväll. I love it! 

Förutom en perfekt kväll så har jag haft en helt okej dag. Åkte till gymmet en snabbis och tvättade lite för mig själv innan det var dags att hämta kidsen på skolan. När vi kom hem fick jag och C varsin present från A, vilket är vad bilden föreställer. A är väldigt kreativ och gillar att pyssla så hon har gjort kuvert av tejp! Mitt är superfint, zebrarandigt och silvrigt. Hon vet vad jag gillar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0