Tisdag

Dagen har mestadels bestått av slappande. Jag jobbade en stund imorse, fick köra C till Hillside där han skulle iväg på nån slags spring break camp eller så. Jag jobbade ungefär 30 minuter då. Sen var jag hemma resten av dagen, passade på att plugga lite körkortsteori, catcha up med några serier och bättra på solbrännan (som för tillfället är ganska obefintlig, men jaja). Klockan 4 bar det iväg bort till Hillside igen för att hämta C vilket tog totalt en timme och när jag kom hem var B redan hemma så jag slutade direkt. Inte helt fel! Kvällen spenderades hos Lena där vi planerade lite grann för vår Washington D.C.-tripp (på fredag smäller det!) fast vi pratade mest om annat och kollade på klipp på Youtube... En superhärlig kväll. Vädret har varit himla härligt idag oxå, visserligen "bara" runt 24 grader men solen sken hela dagen. Så jäkla gött. Nu ska jag svara på ett mail och sen sova, imorgon blir det jobb och gymmet, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0