Torsdag

Första dagen utan tjejerna avklarad! De verkar ha det bra i Paris, skönt att veta. Jag själv har det rätt bra i Montclair oxå måste jag säga. Besökte Brookdale Park tillsammans med hunden imorse, en himla fin park som definitivt kommer få sig ett besök nån mer gång. Efter det så tvättade jag mina lakan och fixade lite lunch och sen blev det upphämtning av C på skolan. Jag behövde inte göra mycket med honom idag, han ville vara på sitt rum och lyssna på musik hela eftermiddagen och sen kom hans gitarrlärare dit och sen slutade jag.

Kvällen spenderades tillsammans med Loan, Frederike och Isabell på en diner i Bloomfield där de bland annat serverar glass. Den var god men jag tror att jag tycker bättre om Applegates... Nu ska jag sova, längtar till helgen så att jag kan få sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0