2012-08-01

Första augusti idag! Och jag fick ett himla trevligt (men overkligt!!) mail från Au Pair in America idag... Ååh säger jag bara. Hur har er första dag i augusti varit då? Min har varit... regnig. Slapp. Händelselös. Jag var så trött imorse efter att C hade åkt iväg till camp så jag kröp upp i soffan och kollade på filmen LOL med Miley Cyrus, sen åkte jag till Willowbrook och kikade lite grann och efter nån timme där så åkte jag tillbaka till Montclair och mötte upp Lena på Starbucks. På kvällen åkte jag och Lena till Michael's, en konst- och hantverksbutik (de har massor av scrapbooking stuff där) och sen blev det frozen yogurt på favoritstället Let's YO!, som vanligt hade jag en supermysig kväll. Idag kom förresten Isabell tillbaka till Montclair efter sin travel month! Förhoppningsvis hinner jag träffa henne en stund imorgon, på fredag åker hon tillbaka till Tyskland :(

Translation:
First day of August today! And I got a really cool (but surreal!!) email from APIA today... All I can say is 'Oh my'. So, how's your day? Mine was... rainy. Lazy. Uneventful. After C left for camp this morning, I crawled up on the couch and watched the movie LOL with Miley Cyrus because I was soo tired, then I went to Willowbrook and after an hour or so there, I went back to Montclair where I met up with Lena at Starbucks. Tonight we went to Michael's, and art and crafts store with alot of scrapbooking stuff and then to Let's YO!, and as usual I had a really nice evening. Btw, Isabell came back from her travel month today! Hopefully I'll get to see her tomorrow, on Friday she's going back to Germany :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0