2012-08-07

Idag har det varit full rulle minsann! A är hemkommen från sleep-away camp och ska nu vara hemma resten av sommaren, vilket för min del innebär jobb från 7:30 till 17:00 ungefär. Det var inte så jobbigt idag dock; hon kollade på tv en stund när hon vaknade (vilket var väldigt sent) och efter nån timme åkte vi till biblioteket och chillade en stund. När C kom hem från sitt camp så tog vi hunden på promenad och efteråt spelade vi basket, fotboll och volleyboll tills middagen var klar. Jag kom precis ut från duschen och tänkte kolla på film en stund, och när den är slut ska jag fortsätta läsa The Hunger Games som jag började med idag, nice!

Translation:
A came back from sleep-away camp yesterday so today she's been at home with me all day, alot more work than I'm used to after having only C for two weeks, and he's been at camp for several hours during the days! Anyways, it wasn't that tough today actually, she woke up pretty late and then watched tv for a little while and then we went to the library for a couple of hours. When C came back from camp, we took the dog for a walk and afterwards we played basketball, soccer and volleyball until dinner was ready. Now I'll watch a movie and when it's over, I'm going to continue reading The Hunger Games which I started today, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0