2012-08-08

Att ha bara A hemma är inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Hon sover görlänge på dagarna (idag gick hon upp 11:30!) och sen kommer ju C hem runt 16:30 så jag har praktiskt taget bara 5 timmar då jag hänger med henne. Helt ok ni vet ;) Idag blev det lite tvätt för min del och sen åkte vi till poolen där vi hängde i drygt en timme och genomförde olika tävlingar i vattnet. När mina värdföräldrar kom hem från jobb och doktorsbesök så åkte vi till en nyöppnad pizzarestaurang i Clifton, nämligen Grimaldi's. I Brooklyn. där företaget startades för typ massor av år sedan, är det alltid långa köer utanför. Här; not so much. Men men, jag tror att stället öppnade väldigt nyss så det kan ju vara därför det inte är fullsmockat med folk. Pizzan var helt okej, lite för mycket vitlök för min del dock, men annars så. Sen åkte vi hem till Mark och Marissa en snabbis och nu ligger jag i min säng tillsammans med kossan (hon har fortfarande inte fått nåt bra namn - hjälp mig!) och The Hunger Games som jag tänkte fortsätta läsa så fort jag har avslutat här. Så ja, jag säger hej då dårå. Hej då.

Translation:
To only have A at home isn't as hard as I thought. She always sleeps very long in the morning (today she woke up at 11:30!)and C gets home around 4:30 so itäs basically only 5 hours that I have to keep her happy ;) Today I did the laundry and afterwards, we went to the pool where we did some contests (she won all except for two...)When my host parents came home, we went to a new pizza place in Clifton, Grimaldi's, for dinner Now I'll go to sleep, super-tired by controlling robots in the middle of the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0