2012-08-11

Idag har det hänt ännu mindre än igår. Vaknade rätt tidigt och skypade med mamma, pappa och Simon i några timmar. Sen skypade jag med Louise i några timmar oxå, första gången på en månad som jag pratar med henne! Ja, förutom några enstaka meddelanden på Facebook såklart, men det räknas inte riktigt... När jag hade skypat färdigt så gav jag mig ut med cykeln en sväng, när jag kom tillbaka så kollade jag på filmen Something Borrowed och åt frukost (ja, klockan var 8 på kvällen, men jag hade inte direkt ork, tid eller lust att äta tidigare än så) och nu har det minsann blivit dags att hoppa i sängen och läsa lite i The Hunger Games. Godnatt!

Translation:
Today was a really lazy day. I woke up quite early and skyped with mommy, daddy and Simon for a few hours. Then I skyped with Louise for a couple of hours as well, it's the first time in a month that I've spoken to her! Except for a few messages on Facebook, but that doesn't really count... When I was done skyping, I took my bike for a little ride and when I got back, I watched the movie Something Borrowed and had breakfast (yes, it was at 8pm, but I hadn't had time to eat before, neither did I feel like eating before) and now it happens to be bedtime, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0