2012-08-14

Hallihallå, hur är läget? Här är allt bra. Lite segt med tanke på att jag jobbar 7:30-17 nuförtiden, men det är bara onsdag och torsdag och kanske fredag kvar av det, sen har jag minsann typ semester. Gött! Idag var jag och A på biblioteket, sen gjorde vi lite sommarläxor och så hoppade vi på studsmattan och så läste hon. Helt okej dag... Igår hade vi spadag, så jag gjorde ungefär samma saker för henne som hon gjorde för mig förra veckan. Hon blev så fin så, hon fick låna min älskade turkosa spetsklänning (åh va fin den är, älskar den verkligen) och håret satte jag upp i en donut med lite flätor och grejer. Att pilla med frisyrer och så är superkul ju. Önskar att jag hade en syster som jag kunde fixa med. Fast A och jag är enna som systrar så det får väl räcka kanske ;) Nu ska jag göra något som jag har sett fram emot hela kvällen, nämligen läsa The Hunger Games. Riktigt bra bok!

Translation:
A and I went to the library today and then we jumped on the trampoline, did some summer homework and read. Yesterday we had a spa day, so I did the same to her as she did to me last week. I dressed her up in my blue lace dress and did her hair in a hair donut with some braids. She looked so pretty! I wish I had a sister that I could do this to as often as I want. But A and I are pretty much like sisters, so I guess that will do ;) Now I'm going to do something that I've looked forward to all night: read The Hunger Games. A really good book!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0