2012-08-15

Då är det helt spikat - jag får lite extra semester nästa vecka. Hur skönt? Min värdfamilj drar till stranden i en vecka och lämnar mig själv hemma i huset. Inte fel alltså! Jag jobbar måndag+tisdag och är sen ledig till den 4/9, och största delen av den tiden kommer jag spendera med mamma, pappa, Daniel och Simon!

Ikväll åkte jag minsann till gymmet och körde slut på benen totalt på en crosstrainer. Jag var halvdöd efter en halvtimme, förstår inte riktigt varför, men det kändes gött iaf. När jag kom hem så kollade jag på ett avsnitt av Common Law, typ skönaste serien som finns för tillfället. Om ni inte har nåt bättre för er nån kväll så kan ni kolla på den, hilarious! 

Translation:
I get some extra vacation next week! How nice is that? My host family is going to the beach for a week and leaves me alone in the house. I work Monday+Tuesday and then have off until 9/4, and alot of that time will be spent with mommy, daddy, Daniel and Simon!

I went to the gym tonight again, I spent some time on the crosstrainer again. When I got back, I watched an episode of Common Law which is a TV show I really recommend you to watch if you don't have anything better to do. It's hilarious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0