2012-08-19

Mina planer för idag var att planera för vad vi ska hitta på när familjen är här, kolla på The Hunger Games (läste klart boken idag, såååå bra!), greja med bloggdesign, städa, gå ut på en promenad och läsa Catching Fire. Vad jag gjorde? Bloggdesign och lite planering. Efteråt ville C visa mig hans nya leksaker och det slutade med att vi spelade biljard, air hockey och fussball eller hur det nu stavas. Kulkulkul! Jag hade tänkt kolla på The Hunger Games nu ikväll istället men den är så jäkla lång och trots att jag har sovmorgon imorgon så kan jag inte sitta uppe till halv 2 inatt och kolla på film lixom, så jag ska göra det nån annan dag istället. 

Translation:
Today's plans were to plan for when my family is here, watch The Hunger Games (finished the book today, soooo good!), work on a blog design, clean my room, go for a walk and read Catching Fire. I only did some planning and blog design. Afterwards, C wanted to show me his new toys and we ended up playing pool, air hockey and fussball. So much fun! I wanted to watch The Hunger Games tonight instead, but it's so long and even though I can sleep a little longer tomorrow, I don't think that watching a movie until 1:30 is such a good idea... I'll watch it another day instead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0