I went to the pool today


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, roligt att höra! jag ser fram emot det jättemycket! Håller just nu på och pratar med en familj som verkar hur bra som helst, avslutade just ett skypesamtal med dem :) Vad passar du för barn och hur är allt i USA? HUr känns det att vara borta från familj och vänner? Man har så många frågor så här i början av allt :P /Emma

Svar: Lita på magkänslan när du matchar, det är det bästa :) Jag har en tjej på 11 år och en kille på 9, jag bor cirka 30 minuter utanför New York vilket är helgrymt. Perfekt läge verkligen. Jo asså, det är bra, det är det. Nu iaf. I början var det superjobbigt för mig med hemlängtan och barnen testade mina gränser konstant. Men jag bestämde mig helt enkelt för att barnen inte skulle få vinna över mig och nu har jag minsann varit här i sju månader vilket känns himla bra :)
Emma

2012-08-03 @ 17:58:11
URL: http://eemmasusa.blogg.se
Postat av: Mamma

Hrm! Har du inte lärt dig nåt om kombinationen sol, vatten och känslig hud? Du kommer ju för jösse namn från västkusten och borde känna till att du inte kan vara i solen hur mycket som helst. I alla fall inte utan att smörja in dig ordentligt.
Ja, ja! Hoppas du inte har alltför ont i alla fall. Det är ju lite jobbigt. Speciellt när man ska sova.
Ha det så bra så länge!
Kram!

Svar: Jamen jag smörjde ju in mig, det är ju det som är grejen! Jag hade SPF 30 över hela kroppen, jag hoppade aldrig i vattnet och jag var bara där i en timme ungefär. Eller 1,5. Så det är inte mitt fel, det är solens fel. Det gör fortfarande ont trots att jag använt massor av sånt där aftersun-gojs :((
Emma

2012-08-03 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0