2012-12-01

Juldekorationer på den öppna spisen
Ett hus på Park Street med massor av fina ljus
C och D på vår kvällspromenad
 
Nämen hallå där december! Första vintermånaden och jag kan inte vara lyckligare. Inte för att jag gillar vintern, det gör jag verkligen inte, men december innebär en massa roligheter - julkalendern på SVT (vad tycker ni om den? Svårt att säga efter ett avsnitt tycker jag, så jag väntar med att ge er min åsikt), julpynt (som ni ser så har min värdfamilj satt upp julstrumpor och lite sånt på den öppna spisen), julklappsshopping (jag är dock typ helt klar, bara lille Simon kvar) och julstök i största allmänhet. December må vara tråkig rent vädermässigt, men julmyset gör det värt att stå ut med lite kyla och snöslask. 

A och C har precis gått och lagt sig. Vi hade en mysig kväll ikväll - vi åt middag, jag och C tog vovven på en 45 minuter lång kvällspromenad och tittade på en massa julljus och så kollade vi på några avsnitt av Victorious. Jag har fått totalt 4 kramar av C och han har hela kvällen berättat för mig hur mycket han tycker om mig. Well, jag tycker om honom oxå, väldigt mycket. 

Innan jobbet idag så tog jag en lång sovmorgon, kollade på julkalendern och ett avsnitt av Lykke, gick bort till Valley Road och köpte julklapp till C samt kaffe, och fixade ihop en önskelista till mamma och pappa. Lat lördag med andra ord. Imorgon blir det en sväng till bästa staden i världen tillsammans med Rilana och Josine, vad jag längtar! Vi ska kolla in The Rockefeller Center Christmas Tree och lite annat smått och gott. Nu ska jag dock kolla på lite Castle, det har jag sett fram emot hela dagen typ, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0