2012-12-05

Oh maaan, gissa vad jag fick hem idag? En katalog från Michael Kors. Jag ville ha typ allt... Fasen att jag inte stannar ett år till, då hade jag ju kunnat spendera alla mina pengar på MK! För bara nåt år sedan så gillade jag inte alls de kläderna eller accesoarerna, men jag måste säga att sen jag fick upp ögonen för min älskade väska så har även resten av kollektionen gett mig stora cravings. Jag gillar speciellt clutchen här ovan, så sjuuukt snygg! Jag är svag för svart, guld och nitar så den hade passat mig perfekt, förutom prislappen på 795 dollar då. Jag måste hitta den där rika, snygga och kanske trevliga amerikanen snart så att han kan köpa clutchen till mig ;)

Min dag har varit extremt lugn. Började med att vika tvätten från i måndags (ja, jag är bra på att skjuta upp saker), sen tog jag hand om min egen tvätt och efteråt kollade jag på några avsnitt av Castle. Kl 15:15 åkte jag bort till skolan för att hämta C, sen hämtade vi A och åkte vidare till biblioteket där vi gjorde läxorna. Lämnade av på basketträningen och åkte sen hem för att hämta K vid tåget och sen har vi ätit middag tillsammans och diskuterat inkomstskatt och presidentens jobb. Nu sitter jag i min knarrande säng och funderar på om jag ska ladda ner ny musik eller inte... Funderar på SHMs nya, men är inte helt säker på att det är värt det. Något jag dock vet helt säkert att jag ska göra ikväll är att se på Castle, har längtat efter det sen jag hämtade upp C ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0