2012-12-08

Godare hamburgare finns inte! 
 
Det har inte hänt mycket här sen i torsdags. Igår hade jag min sista engelskalektion på Essex County College, sen kom kidsen hem tidigt så jag fick jobba lite längre än vanligt men inte hela kvällen då mina värdföräldrar inte kunde hitta en film som de båda ville se så istället stannade de hemma och vi åt sushi i soffan framför en film om Arthur som leker tomte eller nåt sånt. Lite småmysigt. Senare på kvällen så gick strömmen igen oxå, jag var lite smånervös över att det skulle bli som Sandy all over again men kl 2 inatt var strömmen tillbaka så ingen större fara där inte. 

Idag började jag med att skypa med familjen och sen blev det drygt 4 timmars skype med Louise. Vi har inte pratat sen början på oktober så det var änna på tiden! Både jag och Rilana var lediga nu ikväll så vi bestämde oss för att äta middag på Smashburger vilket är NJ's godaste hamburgare. The Smashfries är inte helt dumma heller - de är kryddade med rosmarin och havssalt. Efteråt åkte vi hem till mig och hängde här fram till kl 10:30 då min värdfamilj kom hem från deras Hanukkah-middag i NY. Nu ska jag minsann se ett nytt avsnitt av Castle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0