2012-12-09

Åh herregud vilken seg söndag det har varit. Det enda jag gjorde var att kolla på Castle mellan 9:30 och 18:30 och sen mötte jag upp Rilana på Starbucks runt 19 och var hemma för 30 minuter sedan ungefär. Verkligen en seg söndag, men oxå väldigt härligt att inte ha något alls att göra! När jag vaknade imorse så hängde regnet i luften så jag var inte direkt sugen på New York (jag vet, jättekonstigt) och då blev det som sagt Castle hela dagen... Min värdfamilj åkte dock till NY men var hemma runt 13:30 eller nåt men de trodde att jag var i NY och jag hörde inte att de var hemma så jag missade massor av kul grejer som de ägnade sig åt idag, tex så har de pyntat julgranen! Den är sååå himla fin. Jag ska ta kort på den imorgon så ska ni få se. Så länge bjuder jag på en bild av framsidan av vårt hus som det ser ut för tillfället - jag berättade för B att min pappa älskar att sätta upp ljus på vintern och tydligen blev han inspirerad av honom för igår morse när jag kom ner för att äta frukost så sa B att min story om pappa gjorde att han oxå blev lite sugen på att sätta upp ljus och detta är alltså resultatet. Jag måste dock erkänna att jag inte riktigt förstår mig på det där med färgade ljus...

Kommentarer
Postat av: Erica

Christians ljus är ju väldigt mkt finare iaf!

Svar: Kan tänka mig det!
Emma

2012-12-10 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0