2012-12-10

Idag har jag varit riktigt effektiv. Eller kanske inte, men jag har fått mycket gjort iaf. Eller alltså... Jag tvättade och vek tvätten direkt den var klar och så körde jag diskmaskinen och plockade ur den direkt den var klar och så hann jag kolla på två eller tre avsnitt av Castle oxå (ja, jag är helt besatt av den serien). Fick en timmes extra ledigt idag oxå för A hade en after school activity som kallas Model Congress så jag fick hämta henne runt 15:30 istället för 14:40. Inte helt fel vill jag lova! Jobbet gick rätt bra idag oxå, läxorna klarades av snabbt och sen gjorde jg och C vänskapsarmband. Jo, ni läste rätt. C är som mig och hatar att pyssla och kan inte sitt still i mer än 10 minuter, men han satt faktiskt med det där armbandet i 30 minuter tror jag innan han gav upp. Jag fick ett annat i present av honom, det ser ni på bilden. Min älskade lilla C <3 

Som utlovat kommer även en bild på vår julgran, visst är den fin? I love it! Svenska julgranar kan ju slänga sig i väggen. Fast de har ju sin charm de oxå, det ska jag erkänna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0