2012-12-12

Idag är det 12/12/12 och det innebär att jag just nu kollar på årets konsert - 121212: The Concert For Sandy Relief. Som ni förstår så är det en konsert för att samla in pengar till Sandys alla offer och massor av kända artister uppträder, tex Alicia Keys, Kanye West, The Who, Billy Joel, Paul McCartney... Inte dåligt. Jag har bara sett Alicia Keys än så länge, jag hade annat för mig fram till nu, men förhoppningsvis hinner jag se Kanye West innan jag går och lägger mig iaf. 

Min dag har till största delen spenderats med Rilana. Vi åkte först till the Dollar Store (allt där inne kostar 1 dollar) och efter lite julklappsshoppnig där så åkte vi tillbaka till Montclair och hängde på Starbucks i ett par timmar. Sen var det då dags för jobb vilket hade varit lite roligare om C hade varit på bättre humör, men vi fick iaf gjort läxorna så det var ju gött. En av hans assignments idag var att göra en poster om en by (?) i England, kallad Hawkshead. Det var faktiskt rätt kul! Han och jag hjälptes åt med att rita och skriva bildtexter, den blev riktigt fin till slut :) Efter middagen hade de en massa saker för sig och jag blev upphämtad av Rilana och åkte till Let's Yo för troligen min sista froyo på bästa froyo-placet i Montclair. När vi kom till Let's Yo så mötte vi Claudia och Steffi och lite senare kom Annika och en ny dansk tjej, Nathalie, dit oxå så det blev en himla rolig kväll. Nu ska jag fortsätta med 121212 och så kanske det blir ett avsnitt av Castle oxå, det vet man aldrig. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0