2012-12-13

Så här såg det ut när jag började packa idag, nu ser det nästan ännu värre ut...
 
Lucia och exakt sju dagar kvar tills jag åker till Texas. Taggad till tusen! Något jag inte är riktigt lika glad över är packningen - jag har packat ner ungefär hälften av allt som ska ner och väskan är redan överfull... Det ska bli intressant att se hur detta slutar. Dock tror jag att det finns massor av grejer där i som jag faktiskt kan lämna kvar här. Min I <3 NY-hoodie tex, den har jag inte använt på 100 år och tar extremt mycket plats. Känns lite synd att ge bort den, men vad ska jag göra? Det är ju lite onödigt att slösa plats på plagg jag inte använder längre. 

Kvällen var liksom dagen ganska lugn. Kidsen gjorde läxor utan att klaga (eller alltså, C klagar alltid men ja), sen spelade jag ett kortspel som jag kom på själv (åh, stoooolt) medan C byggde med lego och A lekte med datorn. Sen åt vi middag och nu kollar familjen på 121212-konserten och jag ska kolla på Castle ända tills jag somnar. Mystorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0