2012-12-18

Hela dagen har gått åt till att städa, packa och slänga massor av skit (jag fyllde på riktigt en hel soptunna med kläder och grejer som jag inte vill ha kvar). Åkte över till en 2nd hand-butik på Fullerton Ave för att lämna bort tre kassar med kläder och skor som jag inte vill ha längre, men allt tanten där inne sa var att de endast tar emot vinterkläder för tillfället. Wtf? K sa dock att jag kan lämna grejerna här så skickar de iväg det nästa gång de skänker bort grejer. Det känns bra, då behöver jag inte oroa mig för det mer utan kan fokusera på packningen. 

Min dag var fantastiskt mysig. När A kom hem så läste hon och jag lekte med min iPhone (måste ju ladda ner samma appar som jag har till min vita iPhone) och när C kom hem så gjorde vi lite läxor och sen hjälpte han mig med iPhonen lite grann. Runt kl 19 kom Rilana över för att ha hej då-mys med mig! Hon måste jobba hela dagen imorgon så vi har ingen chans att träffas överhuvudtaget innan jag åker till Texas så då bestämde vi att hon skulle komma över ikväll istället. Vi åt middag med min värdfamilj och öppnade sen julklappar - jag fick ett halsband med ett Eiffel-torn på, ett armband med matchande örhängen (se bilden ovan), en helgalen mjukishäst (påminner rätt mycket om DENNA) och ett kort på mig och Rilana. Mysmys. När hon åkte hem så var hon så ledsen vilket gjorde mig ledsen oxå, men that's life ni vet - folk kommer och går hela tiden. Dock kan jag tycka att tre månader med Rilana är lite väl kort tid. Kommer sakna henne :(

Nu ska jag lägga mig och sova, måste upp tidigt imorgon för att hjälpa A med något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0