Bilder från idag


Solen värmde skönt idag, våren är på väg på riktigt nu.

På fötterna satt såklart mina nya favoriter.

Det är något speciellt med de här skyltarna som gör att jag älskar att ta kort på dem. Konstigt, jag vet.

Lille vovven, så fin är han.

Elston Road är min favoritgata i området.

Home sweet home! (kass bild, jag vet)

Kvällens aktiviteter: basketträning och art class, båda på Bloomfield Avenue. Alltid väldigt mycket trafik och grejer, men jag gillar det. Här finns nog oxå bästa shoppingen i Montclair, eller vad sägs om Urban Outfitters och Oasis? Inte illa.

Ja, så här såg min eftermiddag/kväll ut. Det har varit en ganska crazy dag, men det har iaf gått bra. Kidsen lyssnade på allt jag sa och vi lyckades komma fram till alla aktiviteter i tid så alla är nöjda och glada. Jag och min host dad har pratat igenom lite saker som har hänt idag vilket känns skönt, han är nöjd med mitt sätt att hantera problem som dyker upp vilket alltid är trevligt att höra. Han visade mig oxå hur Netflix funkar så nu kan jag hyra film helt gratis på deras konto, det är ju alltid nice! Ska kolla in utbudet imorgon och på torsdag kväll, när K & B är inne i NYC och jag är ensam med kidsen, så ska jag kolla på film. Vilka planer jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0