En aprildag?

Vädret idag har varit riktigt jäkla gött! Visst är det fortfarande februari men det kändes som typ april. Eller påsk lixom, ni vet ju hur vädret brukar vara runt påsk. Så var det idag. Hur härligt som helst! Jag och C lekte ute en stund på förmiddagen, först med hans elektriska skoter som han fick i present, sen spelade vi baseball och kastade lite bollar till varandra på studsmattan. Sen gick vi in och byggde med lego, jag byggde ett hus som han verkar tycka är himla coolt, vilken grym au pair man är va? Haha! I eftermiddags, när mina host parents och kidsen åkte iväg på middag hos några vänner, så tvingade jag mig ut på min dagliga promenad men mina ben gjorde så himla ont så jag gick inte ens halva vägen av mina vanliga runda. Det blev dock en halvtimmes promenad ändå, plus att jag gick ut med hunden direkt efteråt så en dag mindre med hjärt- och kärlsjukdomar blev det iaf! Imorgon blir det till att vila benen lite grann.

Nu har jag precis ätit middag, kinamat minsann och jäklar va gott det var! Kinamat i Sverige kan ju slänga sig i väggen, amerikansk kina ska det vara! Sjukt gott. Jag har ingen aning om vad det var, men ris och såna där gröna långa bönor fanns det iaf. Alldeles snart ska jag åka iväg och hämta upp Lena för att sen åka vidare till Frederike, vi ska kolla på Oscarsgalan och kanske käka glass. Mys på hög nivå, perfekt sätt att avsluta en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0