En helt vanlig söndag i New York


Lämnar bussen och åker ner till våning ett...

Där köpte jag för första gången en smoothie från Jamba Juice som är ett av få hälsosamma ställen i det här landet.

New York, I really do love you när du bjuder på solsken!

Jag fattar knappt att jag faktiskt är i New York, helt fantastiskt ändå!

Yankees club house, nästa gång kanske jag kikar in och köper mig en keps eller så.

En vanlig syn i New York - gula taxibilar. Såklart.

Kathy och jag gick till The MoMA, det kommer ett separat inlägg om det lite senare.

Efter museet så gick vi på en Broadwayshow, gissa vilken?

(Förlåt den extremt dåliga bilden, så kan det bli ibland)
Det blev Mamma Mia! Den var faktiskt riktigt bra och det var definitivt värt 30 dollar!

Så här såg det ut i New York i söndags. Från början hade jag inte tänkt åka dit men så smsade Kathy och sa att hon hade fixat biljetter till Mamma Mia! så då åkte jag dit ändå. Musikalen började inte förrän kl 19 och jag var i New York runt kl 13, så vi drog till The MoMA under tiden. Seriöst - vilket museum! Jag är inte direkt konstintresserad, men det här museet var helt fantastiskt. Dessutom träffade jag the love of my life där - trodde jag iaf, sen upptäckte jag att han var tysk så då var han inte så rolig längre, haha. Jag hade iaf en himla bra dag i NYC med Kathy. På fredag ska jag tillbaka dit för att lämna av kidsen, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0