Filmmys

Äntligen hemma! Tror att jag somnade ett par gånger i Frederikes säng när vi kollade på filmen, haha. Vi såg Marley & jag som är så himla fin. Jag vill oxå ha en labradorvalp nu ju. Det blev en himla trevlig kväll, även fast alla var sjukt trötta. Vi var ju hemma hos Frederike och Lena var där plus Julia från Tyskland som jag träffade förra veckan på bion samt två tjejer från Colombia och Mexiko, Daniela och Debora. Så himla snälla och trevliga allihopa! Precis vad jag behövde efter 24 hemska timmar. Imorgon verkar det även som att vi ska till New York och åka skridskor i Central Park. Excited! Hoppas att det blir av bara - som sagt är alla ganska trötta... Annars finns det ju fler helger såklart. Nä, om jag nu ska orka ta mig till NY imorgon så är det nog dags att sova nu tror jag. Godmorgon Sverige, godnatt America!

Kommentarer
Postat av: L&L

Godmorgon.

Kallt i dag och stilla.

Ellösfjordens vatten har likt kall varm-choklad fått ett skinn på sig. Bara så´ru vet.

Troligen 100% Kristallin diväte oxid, låter farligt! Men bara om den inte håller att gå på.

Vi ska inte prova idag iaf.

/Båda bergstrollen

Di väte = 2 st H, Oxid = O H2O asså.

2012-02-04 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0