Galen dag

Ja, dagen har varit helt galen. När jag inte har något inbokat på förmiddagen brukar det alltid bli lite skypande med folk hemma, så även idag, med min fina fru. Sen kom våran cleaning lady Maristella hit och började städa huset och då smet jag som sagt iväg till Tinga med Kathy för att käka lunch. Jag åt Buffalo Chicken Salad som var väldigt spicy men god! Jag ska definitivt besöka den restaurangen igen, den var inte helt dum. När jag kom hem tog jag med mig vovven på promenad och sen iväg för att hämta kidsen. Dagens aktiviteter var djurhemmet för A och wall ball (man kastar en tennisboll på en vägg) för mig och C. Vi käkade dock bara knäckebröd (så sjuuukt gott ju, älskar det! Tack King's Supermarket!) och lyssnade på min musik på min "svenska telefon" som C brukar kalla den. Efter att ha hämtat A på djurhemmet så åkte vi till CVS för att köpa valentine-boxar (det var inte så svårt som det verkade Mona, haha) och sen hem för att göra middag så att barnen kunde åka iväg till sina kvällsaktiviteter mätta och belåtna. Nu ska jag sticka iväg på bio med Lena, Frederike och Daniela, vi ska se The Vow som verkar väldigt bra! 
Trackback
RSS 2.0