Lakrits + film

Tog en liten promenad idag på eftermiddagen efter att ha skypat med Louise och råkade visst gå förbi en affär där de sålde lakrits. Jag smaskar på den nu men jag tycker det är okej för det är lördag kväll och dessutom har jag lte lågt blodtryck eller vad det var så därför får jag lov att äta hur mycket lakrits jag vill, hähä. Närå. Men idag får jag äta lakrits. Kollade på film oxå, You Again med Kristen Bell och Jamie Lee Curtis. Den var lite småsöt sådär. Inget superspeciellt men bra.

Nu sticker jag och massa andra tjejer iväg till Newark för att gå på en basketmatch! Det är New Jersey Nets som möter San Antonio. Vi får väl se hur roligt det blir, men det är en sån där amerikansk grej som inte går att undvika om man är här som au pair. Bjuder på bilder när jag kommit hem igen, om det inte är alltför sent, annars blir det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0