Lördag i NYC


Vi besökte Museum of Natural History igen, där vi hittade en utställning om universum. På månen skulle jag väga ungefär 9,5 kg.

"Hey Dum-dum! You bring me gum-gum?"

Om jag hade levt under dinosaurietiden, så tror jag att jag hade varit ganska rädd för dom. Jag menar, de är ju faktiskt ganska stora.

Central Park!

Times Square

Vi besökte Toys'R'Us för att undkomma kylan utomhus, det var en rätt så cool butik kan jag säga!

Den här tog över 700 timmar att bygga.

Sen åkte vi till Brooklyn och mötte upp Daniela, Debora och Denisse. Det var så sjukt kallt ute så det blev ingen tur till Brooklyn Bridge, när det blir lite varmare ute så ska jag ta mig dit!

Lördagen i bilder. Nu ska jag ta mig ut på en promenad, känner inte för att sitta inne när det är så fint väder ute!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härliga bilder!

2012-02-28 @ 19:03:52
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

va fina bilder!

2012-02-28 @ 19:38:53
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0