Måndagsångest

Yes, idag lider jag av måndagsångest igen. Eller gjorde, rättare sagt. Jag sa ju att jag skulle ut på en promenad, men det hände aldrig för jag kände inte alls för att gå ut när jag väl hade bestämt mig för det. Istället skypade jag med familjen vilket var väldigt trevligt! Att åka till skolan och hämta hem kidsen var jag verkligen inte sugen på, men när jag väl kom dit så blev allt bättre. Solen sken så vi stannade kvar på skolan i en timme och spelade wall ball innan vi åkte hem och tog tag i läxorna. Lite knäckebröd till mellanmål, spela Monopol en liten stund och sen kom B hem från jobbet och då slutade jag. Rätt go dag ändå! Till middag blev det typ svensk husmanskost - K hade gjort "swedish meatballs" (varför envisas hon med att kalla dom svenska?) och ni anar inte hur gott det var! Hade vart ännu godare om det serverades potatis till istället för pasta, men det funkade himla bra ändå. Gissa vem som åker till IKEA i helgen? Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0