Min söndag


Gick ut med hunden kl 8 imorse och njöt av solsken igen.

Den här herren verkade oxå njuta av vädret.

Träden här är ganska höga. Tänkte att ni kanske ville veta det bara.

Och så här ser jag ut nuförtiden, morgontrött och allt.

Lite senare tog jag mig ut på en powerwalk, här på Valley Road.

Watchung Avenue.

Sen ut på Grove Street.

Gick förbi kidsens skola, det ser väldigt annorlunda ut utan alla bilar på parkeringen.

Nästan hemma!

Denna bild är tillägnad Erica. Dagens middag: stekt broccolli+paprika+selleri+brytbönor (lärde mig precis att de heter så) med nåt konstigt ris som jag hittade i kylskåpet och så mozzarellaost till det. Helt okej gott. Och ja, jag valde själv att ha paprika i. Nu är det väl officiellt då, jag gillar nästan paprika. Det trodde jag aldrig.

Min söndag i bilder! Eller inte hela söndagen, men en del iaf. Nu ska jag alldeles snart sova, helt själv i huset är jag vilket känns lite småläskigt. Hoppas att alla spöken håller sig borta inatt, det hade vart rätt gött :P

Kommentarer
Postat av: monki

Åhå, fasen va snygg du är! :D Och du ser ut o ha det liiite för vårigt därborta. Orättvist ;)

2012-02-20 @ 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0