Museum of Modern Art





Det silvriga på golvet är faktiskt godis. En del av projektet var att alla besökare på MoMA fick lov att ta en, snällt av dem.


Dessa TV-skärmar visar en gubbe under sitt sista levnadsår (tror jag). Himla intressant, ehh...

Det var högt i tak och sådär, ja.

Dessa skulle jag vilja ha med mig hem!

De här oxå.



Lite svenskt oxå.

Finfina bilder som jag skulle vilja ha på mina väggar hemma.

Så här ser det ut på museets "bakgård".

Förra söndagen var jag i NY med Kathy och vi besökte då Museum of Modern Art (MoMA). Ett himla fint museum! Jag är inte konstintresserad över huvud taget, men MoMA är ändå ett sånt där måste-se-ställe så när Kathy sa att hon ville dit så hängde jag på. Museet var som sagt otroligt fint, massa coola grejer, fina tavlor och grymma fotografier (skulle jag lägga upp bilder på allt jag hittade så skulle det här inlägget bli typ 5 mil långt). 

Nu ska jag äta frukost, städa upp det sista och sen blir det New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0