Onsdag


Dagens lunch - omelett med mozarellaost, skinka och såna där gröna bön-grejer.

Fina vovven.

Vädret har varit helt fantastiskt idag - soligt och varmt!

Jag gick aldrig till banken idag, jag skypade med Mona istället och sen kollade jag på filmen No Strings Attached. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, mer än att jag inte tyckte att den var så där himla bra. Kommer knappt ihåg vad den handlade om vilket väl säger det mesta.

Dagen har varit lite annorlunda idag jämfört med vad den brukar vara. För det första så hade jag ju K hemma på förmiddagen p.g.a A's Broadwayshow. Jag gjorde egen mat till lunch istället för att värma något från kylen (jag har för första gången i mitt liv gjort omelett). Jag åkte till skolan för att hämta C's ryggsäck och skickade sen iväg honom på playdate. Sen rullade det på, C kom hem strax efter 16 och en timme senare kom B och ytterligare 30 minuter senare kom K och A tillbaka från New York. Jag tog vovven på en promenad och önskade att jag hade en bättre kamera så att jag kunde ta kort på alla fina hus i mörkret. Jag kollade oxå på stjärnorna vilket jag alltid tycker är lika fascinerande. Någon dag snart ska jag till ett ställe med bästa utsikten - måste bara ta reda på hur man kommer dit först. När jag har varit där så lovar jag att bjuda på bilder för de kommer vara heeelt fantastiska. Lovar.

Nu ska jag vara en duktig dotter/syster/vän och svara på brev samt skriva brev. Det är ganska bra att göra det tror jag, jag behöver lära mig att skriva snyggt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0