På plussidan 11/2 2012

Lördagens tre bästa händelser är följande:

1. Jag kunde sova ut efter en helt crazy vecka, så himla skönt. 

2. Jag skypade med Louise, du är saknad kan jag ju säga!

3. Jag gick på mitt livs första basketmatch, imorgon kommer en utförligare rapport om den. Tills dess kan jag säga att jag hade grymmaste sällskapet med mig plus grymma spelare på plan.

Såklart har det hänt annat bra idag oxå, men just nu orkar jag inte berätta. Det har dock hänt en tråkig sak oxå - Whitney Houston är död. Hon blev 48 år gammal. RIP.

Nu är det dags att sova, imorgon blir det kanske NYC en stund, får se om jag känner för det när jag vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Kuriosakabinett

Tack fina du! Jag ska fråga min pojkvän när han kommer hem från london om receptet till rödbetsbiffarna så återkommer jag:)

2012-02-12 @ 10:35:35
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är saknad du med ska du veta, skulle inte överlevt utan skype :)

Kram <3

2012-02-13 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0