På plussidan 20/2 2012

Om ni trodde att jag hade slutat med mina plussidan-inlägg så trodde ni fel. Jag tog bara en liten paus, med tanke på att jag inte gjort annat än roliga saker i helgen så tyckte jag att det var lite onödigt att skriva om bra saker som hade hänt med tanke på att hela helgen var bra. Idag har jag ju dock jobbat igen (oj va jobbigt det var, för första gången på länge så hade jag lite måndagsångest) så då är det dags att ta tag i positiviteten igen ;) Dagens tre positiva händelser är:

1. Jag besökte New York - igen. Dock väldigt kort, jag var där i lite drygt en timme bara (haha, missade bussen jag hade tänkt ta och fick ta nästa istället) men seriöst, den staden är som en drog för mig typ. Utsikten innan man åker in i Lincoln Tunnel är den finaste i hela landet. Måste upplevas!! Samtidigt som jag njöt av den själv så tänkte jag på hur fantastiskt alla andra kommer tycka det är när de kommer hit och hälsar på Det kräver dock att ni åker buss från Montclair till New York, så ni som ska komma hit under året får ta med det i planeringen av er tid här.

2. A bråkade med mig om simningen idag igen, men jag gav mig inte och till slut lyckades vi komma iväg dit. Min envishet är ganska bra ibland.

3. Jag somnade i soffan. Hur kan det vara positivt, tänker någon säkert då, men grejen är så här: jag älskar att vakna och veta att jag har några timmar kvar att sova. Visst, hade jag legat i sängen så hade det varit snäppet bättre, men nu gjorde jag ju inte det. Soffan är näst bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0