På plussidan 28/2 2012

Ligger nu i min nybäddade säng och njuter av lugnet. Kidsen ligger i sina sängar och ska snart sova så det är helt tyst i huset (förutom flygplanet som just precis nu åker förbi) vilket är otroligt skönt. Jag har funderat lite grann på det där med positivitet oxå - som ni säkert har märkt, så har jag inte skrivit nåt plussidan-inlägg på många dagar och jag saknar det faktiskt. Allt funkar jättebra här nu, men ibland behöver jag nog påminna mig själv lite om vad för bra som händer. Just idag känner jag att jag behöver skriva ner några bra saker som har hänt, så here we go:

1. Både A och C var på bra humör idag vilket såklart gör allt lite lättare för mig, speciellt om A är glad. C är lite lättare att hantera än vad A är när hon är på dåligt humör...

2. Jag fick veta att jag är ledig i helgen - gött! Har inga planer just nu, men antagligen blir det väl New York som alla andra lediga helger. Vad som än händer så ska det bli gött att få huset för sig själv ett tag, ingen hund, inga barn och inga host parents att bry sig om, bara mig själv.

3. Jag har varit superdupereffektiv idag! Fråga mig inte varför, men det känns som att jag hinner med mer om jag går ut och går på morgonen. Försöker göra det varje dag och hittills har det gått bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0