På plussidan

Igår när jag skypade med lillfaster så fick jag en läxa av henne - varje dag ska jag berätta om tre bra saker som har hänt under dagen (faktiskt en ganska bra läxa). Dock orkade jag inte igår (huvudvärk) så jag kör idag istället: Tre bra saker som hände den 4 februari 2012!

1. Jag åkte till New York med Lena och Frederike. Vi hade en grymt bra dag, visserligen var det lite kallt men solen sken för det mesta och det var ändå superroligt att åka skridskor i Central Park, promenera på 5th Avenue (och att hitta Lindt-butiken där, wow säger jag bara) och käka lunch/middag på Times Square.

2. Vi bestämde att vi ska kolla på Superbowl hemma hos Lena ikväll. Go Giants!

3. Kollade på film med K och A (grabbarna är iväg på nån slags scoutgrej så det var bara vi tjejer hemma igår). Vi såg From Prada to Nada som faktiskt var helt okej - väldigt förutsägbar men ändå bra. Vet oxå att K och A kollade på Dirty Dancing men då låg jag i min säng och försökte att inte skjuta mig själv pga huvudvärken :P (hoppas att det fortfarande räknas som en bra grej trots att jag klagar på huvudvärken? Annars har jag en till bra grej som hände: jag bestämde med en fransk tjej att vi ska träffas på tisdag. Gött!)

Kommentarer
Postat av: Lillfaster

Bra Emma! Fortsätt att fokusera på allt det roliga som händer, annars är du inne i ett ont ekorrhjul där även de roliga grejerna inte blir så roliga... Du får MVG på första uppgiften, nu fortsätter jag med spänning att följa allt det roliga Du får vara med om! Det är inte alla som får uppleva så mycket spännande grejer som Du gör under denna tiden :)

Stor Kram, hörs snart igen!

Erica

2012-02-05 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0