Social Security Office/Card/Number

Precis hemkommen från Social Security Office här i Montclair där jag ansökte om ett Social Security Card (typ amerikanskt personnummer). Detta kommer jag behöva när jag ska boka mitt teoriprov för körkortet. Egentligen skulle jag träffat en tysk tjej idag men hon var tvungen att avboka då hennes ena kille var sjuk. Tråkigt, men ändå bra för då kunde jag ju faktiskt fixa mitt Social Security Card. På vägen hem stannade jag till på banken för att aktivera mitt bankkort, men då funkade inte automaten så istället drog jag till Starbucks och köpte med mig varm choklad. Mums. Fick ju, som ni ser, en väldigt fin mugg oxå.

Om två timmar är det dags att hämta hem kidsen, fram tills dess ska jag plocka ur diskmaskinen, duscha, äta lunch och gå ut med hunden. Busy busy med andra ord. 

Fick oxå veta precis att jag är ledig i helgen, gött! Kanske att det blir NY igen, men på kvällen ska jag iaf iväg på en basketmatch i Newark. Wahwahwah, excited som tusan! Jag och alla mina favorittjejer - kan ju knappast bli bättre.
Trackback
RSS 2.0