Super Bowl Party


Massa onyttigheter - pizza (älska home delivery), chocolate chip cookies, tortillachips med salsa och popcorn. Vi drack dock vatten till! ;)

Pizza i USA är såå mycket godare än hemma!

Superfina bilder tagna på tvn. Gissa vilka som vann Super Bowl?

NY Giants såklart! Gissa hur lyckliga vi var!

Gissa vem detta är?

Matchens stjärna och min nya kärlek Eli Manning, quarterback i NY Giants.

Tro mig - Manning var grym i kvällens match, as always. Trots att jag inte är en new yorker så är jag ändå så stolt över mitt favoritlag. Nästa helg blir det antagligen den stora paraden i NYC, längtar!!

Klockan fem idag åkte jag hemifrån för att spendera kvällen hos Lena tillsammans med, trodde jag, fem andra tjejer. När jag kom fram fick jag veta att Daniela skulle bli sen och då skulle även Denisse bli sen för hon skulle åka med Daniela. Debora skulle inte ens komma dit. Så det blev jag, Lena och Frederike. Vi hade det dock supermysigt! Vi beställde hem pizza samt käkade tortillachips och popcorn, inte helt fel. Vi var supertaggade på matchen och jäklar va bra den var! Giants gjorde första poängen, men New England gjorde en touchdown och i slutet av andra kvarten (de spelar 4x15 minuter) så trodde vi faktiskt att de skulle förlora. Madonna uppträdde i halvtidspausen och jag måste erkänna att jag gillade det. Inte musiken och inte henne men showen var bra. Sen kom Daniela, Denisse och Debora dit och vi kollade på tredje kvarten innan de åkte hem igen. I slutet av fjärde kvarten så satt vi alla som på nålar - men Giants lyckades göra ännu en touchdown och vann matchen med 21-17! Nästa helg kommer alla spelare till New York för en stor parad och om jag inte jobbar då så ska jag definitivt åka dit och kolla. Egentligen ska vi alla på basketmatch då, men skit i den, Giants är viktigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0