2012/01/16

Idag har jag kört runt lite grann här i Montclair samt tagit en tur till South Orange för att kolla vart på Seton Hall jag ska gå imorgon. Jag är ärligt talat lite nervös för det men jag är inte ensam som tur är, en au pair vid namn Denisse ska följa med oxå. Det kan nog bli trevligt! Imorgon ska jag även jobba min första dag som au pair här, vilket jag oxå är nervös för men så länge jag lyckas hitta till skolan för att hämta dem och sen till the Art Museum och basketträningen så är jag nöjd!

Kvällen spenderades tillsammans med Montclairs svenska au pair, Julia, och hennes två kompisar Anika och Jozien. Riktigt trevliga tjejer allihopa så det kan nog bli bra det här! Det är roligt att våra kids är i ungefär samma åldrar så alla fyra är lediga hela dagarna. Om jag nån gång känner mig ensam så är det bara att åka hem till nån av dem ;) Nu är det dags för sängen, jag ska upp om ungefär 7 timmar. Dock är jag ganska trött så förhoppningsvis somnar jag fort...

Kommentarer
Postat av: Monika

Lycka till idag!! :D

2012-01-17 @ 10:41:25
Postat av: Morbror

håller koll på dej...bara så att du vet....

2012-01-17 @ 12:21:12
Postat av: Christian Berntsson

Jobba på nu

2012-01-17 @ 17:05:53
Postat av: Erica

Låter som Du har de väldigt bra :) kul att du redan hittat vänner! Kram

2012-01-17 @ 17:28:48
Postat av: Sabina

Det verkar som du har de ganska bra där borta :D

2012-01-17 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0