Angående kommentarer

Ville bara säga att alla kommentarer besvaras i kommentarsfältet till det inlägg som blivit kommenterat. Ifall att ni väntar på svar lixom. 

Jag har precis kommit hem från fika på Starbucks med Lena och två andra tyska tjejer, och det verkar som att det blir bio ikväll. Härligt! Jag hoppas bara att B kommer hem med bilen i tid så att jag kan köra dit själv, A ska på simträning och C har basketmatch ikväll så jag kommer vara ensam med hunden ett tag. Inte mig emot, jag gillar det. Lite egentid lixom, aldrig fel. Invigde förresten mina Converse idag, de är ju sååå himla bekväma! Wow. Jag ska aldrig ta på mig några andra skor. Nu ska jag, mina Converse och vovven ut på promenad, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0