Dagens skörd


Stjärnor från H&M och Delias.

Randigt från H&M.

Svarta låga Converse från Underground Station, kofta och nagellack från Delias.

Jag åkte ju till Willowbrook idag. Det är en shopping mall med flera andra varuhus vägg-i-vägg lixom. Bland annat har de Macy's och Bloomingdales (USA's svar på NK typ) så jag kikade runt där lite innan jag tog mig an själva Willowbrook shopping mall. Där inne fanns Victoria's Secret, Zara, H&M, Old Navy, Aldo, Nine West, BCBG Max Azria, Delias plus massa, massa fler butiker. Zara och H&M känner väl de flesta igen från Sverige och jag måste erkänna att det var så skönt att hitta nåt svenskt (jag vet att Zara är spanskt, men det finns ju i Sverige iaf). För första gången på två veckor kände jag igen nånting! När jag kom in på H&M så kände jag mig ännu mer hemma. Jag kan inte ens förklara känslan, men det var iaf en härlig känsla. Jag trodde inte att jag saknade Sverige så mycket som jag faktiskt verkar göra. Tur att det finns ett IKEA i närheten oxå, då borde jag klara mig ett tag ;) 

Självklart fick jag med mig några fina fynd oxå, jag kan ju inte gå från ett köpcenter tomhänt lixom. Ni vet kanske att jag älskar stjärnor så när jag hittade den rosa klänningen på H&M så var jag tvungen att köpa den. Jag lyckades oxå få med mig ett par Converse hem och tjenare vilka sköna skor. Varför har jag aldrig köpt ett par tidigare? Jag ska definitivt köpa fler, snart kommer väl hela min skogarderob bestå av Converse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0