First day at work

Då var första dagen avklarad! Jag har iofs varit ledig i ett par timmar, har läst igenom mina drygt 500 blogginlägg på Bloglovin. Jag har inte varit inloggad på Bloglovin på över en vecka, det ni! Ni som känner mig vet att jag är sjukt beroende av bloggar så det här var stort, haha.

Så, dagen har bestått av bilkörning typ. Åkte till Seton Hall med Denisse imorse runt 10, sen till Valley Road för att köpa schampo på CVS (ett pharmacy där man kan hitta precis vad som helst - tidningar, smink, schampo, batterier, mat, huvudvärkstabletter...), efter det skulle kidsen hämtas och sen bar det av till after school activities, basket och art class, sen slutade jag. En intensiv men rolig första dag på jobbet kan man väl säga!

På Seton Hall fick jag veta att min kurs som jag vill läsa tyvärr redan var fullbokad och detsamma med alla andra liknande kurser. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, tydligen får jag bara söka kurser en vecka innan de börjar så chansen att jag får plugga det jag vill känns inte så jättestor just nu. Men det löser sig, det gör det alltid. I värsta fall får jag väl plugga hela sommaren eller ta två kurser till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0