NY Giants vs. SF 49ers

Jag är ledig på söndagar och just denna dag har spenderats uppe på mitt rum, i min säng, med film och tv-serier som jag har missat de senaste veckorna. Kollade på Step Up 3D som faktiskt var riktigt bra, och sen blev det The Lying Game, Gossip Girl och lite The Good Wife innan det var dags för match mellan New York Giants och San Francisco 49ers (american football). Som den new yorker jag vill vara, hejar jag såklart på Giants. Jag vet inte riktigt hur det går i matchen, den håller fortfarande på tror jag, men det stod iaf 17-17 när jag gick upp till mig. Hoppas att Giants vinner, Superbowl nästa isf!

Nu är det dags för sömn och imorrn blir det jobb igen.

Update: Giants vann matchen med 20-17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0