2012-07-22

Kom på att jag aldrig berättade om vad jag gjorde förra söndagen i New York så här är en liten summering:

1. Lena och jag paddlade kajak på Hudson River. Andra gången i mitt liv som jag är i närheten av kajak och första gången tror jag som jag faktiskt satt i en och paddlade!
2. Vi besökte FN-byggnaden...
3. ... och träffade Dag Hammarskjöld! ;)
4. Jag fick äntligen se Madison Square Garden i dagsljus!
5. Och vem sprang jag in i där, om inte Henrik Lundqvist? 

Translation:
A summary of what I did in New York last Sunday:

1. Lena and I rented kayaks by Hudson River. I think it was actually my first time in a kayak!
2. We visited the UN Building...
3. ... where we met Dag Hammarskjöld ;)
4. I finally got to see Madison Square Garden in daylight!
5. And there I met the one and only Henrik Lundqvist (the goalie for New York Rangers)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Henrik Lundqvist alltså? Jag hoppas att du hälsade från mig xD

2012-07-30 @ 14:55:10
Postat av: Sabina

Nu såg jag bilden också så nu fatta ja de hela. De va en bild ni sprang på xD. Så då är de ju lite svårt och hälsa från mig, men om du nån gång skulle råka träffa han i verkligheten kan du ju hälsa ;)

Svar: Haha, yep, det var en bild i Madison Square Garden. Men han sprang runt i Central Park med sin lilla dotter i helgen så chansen att jag springer in i honom är ändå rätt stor om han är i New York lixom :) Fast jag vet ärligt talat inte om jag skulle känna igen honom om jag såg honom...
Emma

2012-07-30 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0