4th of July in New York

Den fjärde juli var det Independence Day här i USA, alltså typ deras nationaldag. Jag var ledig och firade självklart i New York! Då vi var i NY rätt tidigt, redan kl 11, så bestämde jag, Frederike och Louise att vi kunde promenera lite grann i Greenwich Village och West Village innan vi tog oss bort till Hudson River. Sagt och gjort, vi gick runt där, sen kom vi till Meatpacking District och valde att promenera längs med The High Line upp till 34th Street där vi, kl 14, slog oss ner och väntade på att fyrverkerierna skulle starta kl 21. Vi satt precis vid en väg med rätt mycket trafik så ni kan ju förstå hur förvånad jag var över att vi somnade en stund! Fyrverkerierna drog iaf igång efter ett tag och de var supercoola. 

Kommentarer
Postat av: FIA

Hej, kul att se att ni har varit på den gröna bron - dit vill jag :-)
även om det är november när jag kommer!! kram fia

Svar: Menar du The High Line? Inga som helst problem, så länge det inte är helt galet kallt i november så går jag gärna dit :) Kram kram
Emma

2012-07-10 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0