Brooklyn Bridge Park + Birthday gift

Bra ursäkt när man har köpt något: det är en födelsedagspresent till mig själv. Jag körde på den häromdagen, jag sprang runt i hela New York och letade efter en väska från Forever 21 efter att ha sett att en kompis hade köpt den. Jag hittade den inte i nån av butikerna, så jag beställde den från Forever21.com istället och idag levererades den, äntligen! Så fin är den. Jag kikade på den ett par gånger ute på Willowbrook men tyckte att den var lite för dyr men så när jag såg den hos Danielle så kunde jag inte låta bli. Jag är supernöjd över min present! ;)

Dagen spenderades i New York och nu på kvällen blev det lite jobb. I New York åkte jag, Frederike och en ny tjej som heter Marie först till Flushing Meadows Corona Park i Queens, sen till Bryant Park och slutligen blev det en tur till Brooklyn Bridge Park där vi även mötte upp Lena och hennes syster som är här på besök. Supermysig dag verkligen, och imorgon kör vi igen minsann! Vad som händer då återstår att se, men troligen blir det en tur till nån park eller till Brooklyn igen kanske. Vad det än blir, så kommer det bli en lite småsorglig dag - imorgon är nämligen Frederikes sista dag i New York :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0